

Az Audi A6 modellnév 1994 óta olyan járműveket jelöl, melyek a sportosan elegáns formatervet tökéletes funkcionalitással és kiemelkedő menettulajdonságokkal ötvözik. A modellsorozat immáron hatodik generációjával új korszakba lép. Az új A6 modellek a Premium Platform Combustion (PPC) platformokra épülnek, modern benzin- és dízelmotorokkal szerelve, melyek a MHEV plus lágyhibrid technológiának köszönhetően hatékonyabbak és dinamikusabbak. További kiemelkedő jellemzőik az intuitív kezelési és infotainment szolgáltatások, az új digitális világítás-technológia és az intelligens vezetőtámogató rendszerek. Az új plug-in hybrid modellek, az A6 Avant e-hybrid quattro és az A6 Sedan e-hybrid quattro még nagyobb rugalmasságot és hatékonyságot kínálnak, akár 106 kilométeres tisztán elektromos hatótávval.
TOVÁBB ÍRJA A LEGENDÁT | AZ ÚJ AUDI A6 AVANT
Az új Audi A6 Avant dinamikusabb, hatékonyabb és digitálisabb, mint valaha. A modern benzin- és dízelmotorok a MHEV plus lágyhibrid technológiának köszönhetően növelik a teljesítményt és csökkentik a CO2-kibocsátást. Hosszú utakon és a városban az adaptív légrugózás és az összkerék-kormányzás biztosítja a legmagasabb szintű vezetési kényelmet és agilis kezelhetőséget. A külső megjelenés tükrözi a jármű sportos, elegáns karakterét, és az új digitális világítási technológiával az új A6 Avant feltűnő jelenség az utakon is. A modell intuitív és szisztematikusan felhasználóbarát kezelési és infotainment koncepciójával, MMI panoráma kijelzőjével és első-utas kijelzőjével is lenyűgözi utasait.
TÖKÉLETES ÖSSZHANG | DESIGN ÉS AERODINAMIKA
Az A6 Avant letisztult formanyelvével funkcionális és időtálló karaktert sugároz. Ez tükröződik mind formatervében, mind az légellenállásában: a 0,25-ös légellenállási együttható az eddigi legjobb érték a hagyományos hajtással szerelt Avant modellek között. A jármű formatervén túl a nagy légfüggönyök, a szabályozható hűtőlevegő-beömlők, a látványos tetőspoiler és a hátsó ablak oldalán található aerodinamikai panelek járulnak hozzá leginkább az aerodinamikai teljesítményhez. A sportos hátsó rész és a sportos diffúzor az Avant modellek jellegzetes tulajdonságait testesítik meg. A széles nyomtávval párosulva a hátsó rész hangsúlyozza a modell dinamikus jellegét. Ugyanakkor a hosszú tengelytáv és motorháztető eleganciát sugároz, felerősíti az A6 Avant tökéletes arányait.
GAZDASÁGOS ÉS ERŐTELJES | MHEV PLUS TECHNOLÓGIA
Az MHEV plus lágyhibrid technológia kulcsszerepet játszik a vezetési élményben. A 204 LE teljesítményű 2.0 TDI négyhengeres motor mellett a 367 LE teljesítményű 3.0 TFSI hathengeres motor is rendelkezik ezzel a részleges elektromos hajtással. Az MHEV plus rendszer támogatja a belső égésű motort, növeli a teljesítményt és a vezetési kényelmet, valamint csökkenti a szén-dioxid-kibocsátást. A rendszer három fő komponensből áll: egy 48 voltos akkumulátorból, az indítómotorból és a hajtáslánc-generátorból (PTG). A PTG lehetővé teszi a teljesen elektromos parkolást és manőverezést. Az A6 Avant városi lassú haladás, vagy városon kívüli szabadonfutás esetén is elektromos hajtással működik. Ezenkívül a PTG szükség esetén extra-nyomatékot (akár 230 Nm) és akár 24 LE extra-teljesítményt biztosít.
A SPORTOSSÁG ÉS A KÉNYELEM ÖTVÖZETE | FUTÓMŰ ÉS KORMÁNYZÁS
Az új A6 Avant tökéletes ötvözi a sportosságot és a kényelmet, részben olyan opcionális funkcióknak köszönhetően, mint az összkerék-kormányzás és az adaptív légrugózás – utóbbi szabályozza a karosszéria magasságát és a lengéscsillapítást. A quattro sport differenciálmű még nagyobb agilitást biztosít. Az új A6 Avant alapfelszereltségben elérhető progresszív kormányzása most még közvetlenebbül reagál. Az összkerék-kormányzás opcionálisan elérhető, csakúgy, mint a quattro összkerékhajtás. Alacsony sebességnél a hátsó kerekek legfeljebb öt fokkal fordulnak az első kerekekkel ellentétes irányba. Így az autó mozgékonyabbá válik a városi forgalomban és szűk kanyarokban – és a forduló kör is jelentősen csökken. Közepes és nagyobb sebességnél a hátsó kerekek ugyanabba az irányba fordulnak, ami stabilabb futást és még precízebb kezelhetőséget biztosít.
KIVÁLÓ KÉNYELEM DIGITÁLIS FUNKCIÓKKAL | A BELSŐ TÉR
A belső tér is első osztályú utazást biztosít tágas terével és a legmodernebb technológiával. A kezelési koncepció a vezetőre helyezi a hangsúlyt, a panorámaképernyőnek és az utasok számára kialakított kijelzőknek köszönhetően új szintre emeli a digitális élményt. A személyre szabhatóság itt is fontos szerepet játszik – beleértve a világítást is. A vezető hét digitális fényjelzés közül választhat elöl és hátul. Az utazási élményt fokozzák további kényelmi funkciók, közöttük az (állítható-) panorámás üvegtető. Ez fokozza a térérzetet, és lehetővé teszi a vezető számára, hogy a fényárban úszó utastér és hatékony árnyékolás között válthasson. A Bang & Olufsen 3D hangzású prémium hangrendszere kiváló hangélményt garantál, az első fejtámlákba épített hangszórók pedig személyre szabott zenei élményt nyújtanak.
IGAZI BUSINESS CLASS | AZ ÚJ A6 SEDAN
Az új A6 Sedan karosszériája letisztult és funkcionális. A márkára jellemző minimalista design az eleganciát és sportosságot ötvözi. Az ablakok felső kontúrjának íve adja a karosszéria különleges karakterét. A markáns orr-részt a kecses fényszórók, a kiemelt Audi gyűrűk és a nagy méretű, alacsonyan elhelyezett Singleframe hűtőrács határozza meg. Aerodinamikai szempontból a legfontosabb elemek az oldalsó légbeömlők, amelyek formájukat és funkciójukat tekintve optimalizáltak. Az úgynevezett légfüggönyök jobb légáramlást biztosítanak, és erőteljes megjelenést kölcsönöznek a járműnek.
FUTÓMŰ ÉS KORMÁNYZÁS | A6 SEDAN
Az opcionális adaptív légrugózással az A6 Sedan a sportosság és kényelem tökéletes ötvözete. A karosszériamagasság és lengéscsillapítás szabályozásán túl ez a rendszer további előnyt jelent az aerodinamika terén is. A standard rugózáshoz képest a jármű normál üzemmódban 20 milliméterrel alacsonyabb. Dinamikus üzemmódban a futómagasság további 10 milliméterrel csökken, ami még sportosabb vezetési élményt biztosít. Az opcionális összkerék-kormányzás agilis kezelhetőséget és pontos manőverezést biztosít. A merevebb progresszív kormányzással párosulva jelentősen javul a kormányzás reakciója és közvetlenebbé válik.
HAJTÁSOK ÉS ERŐFORRÁSOK | A6 SEDAN
A MHEV plus lágyhibrid technológiával ellátott hajtások jelentős szerepet játszanak a kiváló vezetési élményben. A 204 LE teljesítményű 2.0 TDI négyhengeres motor mellett a 367 LE teljesítményű 3.0 TFSI hathengeres motor is rendelkezik ezzel a részlegesen elektromos hajtással. Az MHEV plus rendszer támogatja a belső égésű motort, javítja a teljesítményt és vezetési kényelmet, valamint csökkenti a CO2-kibocsátást. Lehetővé teszi a teljesen elektromos parkolást és manőverezést. Az A6 Sedan lassú forgalom vagy városon kívüli szabadon-futás esetén is tisztán elektromos hajtással működik. Az MHEV plus technológia induláskor vagy előzéskor további 230 Nm nyomatékot és 24 LE teljesítményt biztosít.
A NYUGALOM SZIGETE | A6 SEDAN
Az A6 Sedan belső hangszigetelése elődjéhez képest hozzávetőlegesen 30 százalékkal javult. A szorosabban záródó ablakok és az optimalizált ajtószigetelések minden eddiginél kellemesebb akusztikát biztosítanak a beltérben, a csomagtérajtó szigetelése jelentősen csökkenti a szélzajt. Ezenkívül minden 19 hüvelykes vagy annál nagyobb méretű gumiabroncs úgynevezett „zajnyelőkkel” van szerelve.
SPORTOS ÉS HATÉKONY | AUDI A6 PLUG-IN HYBRID MODELLEK
Az új plug-in hybrid modellek még nagyobb rugalmasságot és hatékonyságot kínálnak az elektromos hajtás és a belső égésű motor előnyeinek ötvözésével. Az ügyfelek az Avant és a Sedan modellek közül választhatnak. Az új Audi A6 Avant e-hybrid quattro és az Audi A6 Sedan e-hybrid quattro két teljesítmény-változatban kapható. A járműveket egy 252 LE teljesítményű 2.0 TFSI benzinmotor és egy maximum 105 kW teljesítményű elektromos motor hajtja.
SPORTOS ÉS HATÉKONY | AUDI A6 PLUG-IN HYBRID MODELLEK
A nagyobb, 367 LE rendszerteljesítményű és 500 Nm nyomatékú e-hybrid változatok esetén az Avant és a Sedan egyaránt 5,3 másodperc alatt gyorsul állóhelyzetből 100 km/h sebességre. 299 LE rendszerteljesítményével és 450 Nm nyomatékával az alacsonyabb teljesítményű változatok 6,0 másodperc alatt gyorsulnak 0-ról 100 km/h-ra. Minden változat elérheti a 250 km/h végsebességet. A quattro ultra hajtással és a szériafelszereltséghez tartozó összkerék-kormányzással kombinálva az elektronikusan vezérelt DSG automata váltó is jelentős szerepet játszik a dinamikus vezetési élményben: növeli az agilitást alacsony sebességnél és még nagyobb stabilitást biztosít nagyobb sebességnél.
Szeretne többet megtudni
az új Audi A6-ról?
Vegye fel velünk a kapcsolatot az alábbi űrlap kitöltésével,
és munkatársunk hamarosan keresni fogja. Jelezze, hogy
e-mailben, vagy telefonon alkalmasabb-e Önnek,
a megfelelő elérhetőség megadásával.

Tóth István

Hollósi Balázs
Ismerje meg az AutóCity Csoport további újdonságait és ajánlatait!
További AUDI ajánlataink
További VOLKSWAGEN ajánlataink
További VOLKSWAGEN HASZONJÁRMŰ ajánlataink
További ŠKODA ajánlataink
További CUPRA ajánlataink
További SEAT ajánlataink
A kiadvány nem minősül hivatalos ajánlatnak, annak tartalma kizárólag tájékoztató jellegű. A kiadványban szereplő egyes szolgáltatások és felszereltségi elemek csak bizonyos felszereltségi szinteken, vagy hajtásláncok részeként érhetők el, illetve kiegészítőként rendelhetők meg. Az Audi Q3 modellek és modell-változatok, illetve felszereltségi elemek elérhetőségéről márkakereskedésünkben tájékozódhat. A kiadványban szereplő információk a modell bevezetése során változhatnak, azokért felelősséget vállalni nem tudunk. A képeken szereplő járművek illusztrációk.
Az oldalon szereplő valamennyi fogyasztási, kibocsájtási és (elektromos-) hatótáv adat hivatalos WLTP vizsgálatból származó gyári adat. A WLTP (Worldwide Harmonized Light-Duty Vehicles Test Procedure) egy új, világszerte egységesített vizsgálati ciklus, melyet a személygépkocsik és haszongépjárművek energia-, illetve üzemanyag-fogyasztásának, CO2-kibocsátásának és károsanyag-kibocsátásának mérésére használnak. A WLTP célja, hogy valósághűbb képet adjon a járművek fogyasztásáról és kibocsátásáról, mint a korábbi NEDC ciklus. A WLTP HATÓTÁV egy szabványosított mérési módszer, amelyet az elektromos autók hatótávolságának meghatározására használnak. A WLTP egy 2017-ben bevezetett, a korábbi (NEDC) szabványnál valósághűbb mérési eljárás, mely a járművek energiafogyasztását és így a hatótávolságát is pontosabban modellezi. A WLTP hatótávolság meghatározásához a járművet görgős fékpadon tesztelik, amely szimulálja a különböző vezetési szituációkat, beleértve a gyorsítást, fékezést és az álló helyzetet is. A teszt során mérik a jármű energiafogyasztását, és ebből számítják ki a becsült hatótávolságot. Fontos megjegyezni, hogy a WLTP hatótávolság egy becslés, a ténylegesen elérhető hatótávolság a valós vezetési körülményektől, például a vezetési stílustól, az időjárástól és az útviszonyoktól függően eltérhet.
A P’-AutóCity Zrt. (rövidített cégnév: AutóCity) a Volkswagen Csoport magyarországi importőrének (Porsche Hungária Kft.) hivatalos márkakereskedése, mely a következő hat (6), Volkswagen Csoporthoz tartozó autómárka képviseletére jogosult a Dél-Dunántúlon, márkánként eltérő területi illetékességgel: Volkswagen (Baranya és Tolna megye), Škoda (Baranya megye), Audi (Baranya, Somogy és Tolna megye) SEAT (Baranya megye), CUPRA (Baranya és Tolna megye), Volkswagen Haszonjárművek (Baranya és Tolna megye) Ezen márkák hivatalos márkakereskedőjeként, AutóCity (P’-AutóCity Zrt.) teljes mértékben jogosult az említett márkák logóinak, valamint a márkák központi adatbázisaiból letölthető fotó és videó tartalmak használatára.
Az autocity-pages.hu oldal és annak valamennyi aloldala az AutóCity (P’-AutóCity Zrt.) online marketing kommunikációjához tájékoztató és kapcsolatfelvételi (regisztrációs) funkcióval létrehozott weboldalak (érkező oldalak) gyűjteménye, mely oldalakon értékesítési, viszonteladói tevékenység nem történik. Az oldalak csak és kizárólag információs, tájékoztató tartalmakat kínálnak és kapcsolatfelvételi lehetőségeket biztosítanak. Az oldalakon tartalomtól függően előforduló ár-indikációk orientációs jelleggel szerepelnek az oldalakon és nem minősülnek hivatalos árajánlatnak, aktuális érvényességük a kalkulációs alapjukat képező HUF/EUR árfolyamváltozások miatt nem elvárható és nem garantálható.
Az AUDI Csoport a prémium-és luxusszegmens egyik legsikeresebb személygépkocsi- és motorkerékpár-gyártója. Az Audi, Bentley, Lamborghini és Ducati márkáival 12 ország összesen 21 helyszínén gyárt. Az Audi partnereivel a világ több mint 100 piacán van jelen. 2023-ben az Audi Csoport mintegy 1,9 millió Audi márkájú járművet, 13 560 Bentley márkájú járművet, 10 112 Lamborghini márkájú járművet és 58 224 Ducati márkájú motorkerékpárt adott át az ügyfeleknek. A 2023-es év során az Audi Csoport 69,9 milliárd euró forgalom mellett 6,3 milliárd euró működési eredményt ért el. Az Audi Csoport 2023-ban átlagban világszerte több mint 87 000 embert foglalkoztatott, ebből kb. 53 000 főt Németországban. Vonzó márkáival, valamint új modelljeivel a vállalat következetesen halad tovább azon az úton, hogy a fenntartható, teljesen hálózatba kapcsolt prémium mobilitás szolgáltatójává váljon.
Az oldalon bemutatott Audi A6 modellek fogyasztási és kibocsátási értékei
(WLTP szerint mért, vegyes, súlyozott üzemanyag-fogyasztás és vegyes, súlyozott CO₂-kibocsátás).
Ezen értékek nem egyes járművekre vonatkoznak, hanem a különböző járműtípusok összehasonlítására szolgálnak, a 715/2007/EK rendelet jelenleg érvényes előírásainak megfelelően. Ezen értékeket egyes többletfelszereltségek, tartozékok, valamint a vezetői szokások és egyéb, nem technikai jellegű tényezők (pl. környezeti feltételek) is befolyásolják.
Audi A6 Avant (hagyományos hajtásláncok)
Üzemanyag-fogyasztás (kombinált): 5,3 – 7,2 liter/100 km
CO2-kibocsátás (kombinált): 132-163 gramm/km
Audi A6 Sedan (hagyományos hajtásláncok)
Üzemanyag-fogyasztás (kombinált): 5,0 – 7,1 liter/100 km
CO2-kibocsátás (kombinált): 130-160 gramm/km
Audi A6 Avant e-hybrid quattro (220 kW)
Üzemanyag-fogyasztás (kombinált): 2.8–2.2 l/100 km
Energia fogyasztás (kombinált): 16.2–15.2 kWh/100 km
CO2-kibocsátás (kombinált): 65–51 g/km
Üzemanyag-fogyasztás töltetlen hibrid akkumulátorral (kombinált): 7.6–6.7 l/100 km
Audi A6 Avant e-hybrid quattro (270 kW)
Üzemanyag-fogyasztás (kombinált): 2.9–2.4 l/100 km
Energia fogyasztás (kombinált): 16.3–15.4 kWh/100 km
CO2-kibocsátás (kombinált): 66–54 g/km
Üzemanyag-fogyasztás töltetlen hibrid akkumulátorral (kombinált): 7.7–6.9 l/100 km
Audi A6 Sedan e-hybrid quattro (220 kW)
Üzemanyag-fogyasztás (kombinált): 2.8–2.1 l/100 km
Energia fogyasztás (kombinált): 16.1–15.0 kWh/100 km
CO2-kibocsátás (kombinált): 63–48 g/km
Üzemanyag-fogyasztás töltetlen hibrid akkumulátorral (kombinált): 7.5–6.5 l/100 km
Audi A6 Sedan e-hybrid quattro (270 kW)
Üzemanyag-fogyasztás (kombinált): 2.8–2.2 l/100 km
Energia fogyasztás (kombinált): 16.1–15.2 kWh/100 km
CO2-kibocsátás (kombinált): 63–51 g/km
Üzemanyag-fogyasztás töltetlen hibrid akkumulátorral (kombinált): 7.5–6.7 l/100 km